پاورقی
پاورقی

پاورقی

پدرم یادت بخیر

این روز ها خیلی یادت می کنمو خیلی جاتو خالی می بینم.حیف چقدر زود دیر شد و فرصت با تو بودن به سر آمد. کاش قبلنها خجالت نمی کشیدم و محکم تو بغلم می گرفتمتو سر تا سر صورتت رو می بوسیدمت.

کاش اینقدر فرصتهارو برای ابراز دوستیم به هدر نمی دادمو این مهلت کمو با نا ملایمتها سپری نمی کردم. به بهای نا چیز از ناراحتت نمی کردم. الان که فکر می کنم هیچ چیز ارزش فاصله ها رو نداره نه پول نه جاه نه مقام نه سیاست نه اعتقادات....ولی چه فایده که حالا که دانستم نیستی تا جبران کنم.

حالا صاحب سه فرزندم و وحشت دور باطل وجودمو گرفته و نمی دونم تو به سهم خودت از من گذشتی که برم سراغ خدا؟

کاش تلفنی،همراهی، ایمیلی چتی چیزی بود که باهات فقط قد یه گپ کوتاه درد دل کنم!!

کاش فرصت با شما بودن رو حداقل به این سادگی از دست ندم.

برای شادی روح همه اموات بالاخص پدران صلوات


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.mhpedu.blogsky.com

سلام. خسته نباشی. جالب بود. خدا همه امواتو بیامرزه. من هم با یه مطلب تر و تازه بروزم.

گندم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

روحش شاد

روح محمود هم شاد

سرباز پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

منم دلم تنگ شده...
ایشالله واسه مامان جبران کنیم.

انشا ا... بتونیم

touska پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

ارزش یک بودن را ، فقط هنگام نبودن ، می توان فهمید

روزش حتی در نبودش مبارک

touska پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

خیلی خوشحالم که اومدی آخرش

touska پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

راحت نوشتیم بابا نان داد !
بی آنکه بدانیم بابا چه سخت ، برای نان همه جوانیش را داد ...

جملات زیبا درباره پدر و مادر

خیلی حرفایی رو که نمی شه روبرو زد به باد می سپارمش شاید برایت بیاورد دوستت دارم

گل بارون جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

خداهمه رفتگان خاک رو بیامرزه

تا بود آنقدر نزدیک بود که دیده نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد