پاورقی
پاورقی

پاورقی

بادبادک

همچون بادبادکی هستم که به خاطر کشش های و جاذبه های دنیا به زمین بسته شده، و تیرکهای میان بادبادک، همان اعتقاداتم هستند که ضامن درهم نپیچیده شدنم و فرو نریختم است. و دنباله ام سمت و پیشه و منزلت اجتماعی من هست که تعادلاتم را حفظ می کنه.

و من منتظرم تا خدای آسمانها، نسیم رحمتش را بر من بنوازد و نوازشم کند، تا رقصان در امواج ملایم و فرح بخش عنایت تو به تلاطم افتم و کرانه آسمانها را بشکافم و فاصله ام تا تو را با اوج گرفتنم کوتاه تر کنم.

آنقدر رشته های دنیائیم را از خود رها می سازم تا شاید در اوج کرامات بتوانم بوسه ای بر رخسار دلربای  نگارم زنم و در کمندش گرفتار آیم.

وقتی دم خدائیت که مرا به آسمانه سوق می دهد در همه وجودم می پیچد و غلغلکم می دهد، نمی دانم شاد و مسرور گردم یا یا از بیم کبر و غرور، سر بر چاه کنم.

نمی دانم آیا هنگامی که تار زمینی ام گسسته شود، اوج می گیرم و آسمانی تر می شوم یا بر زمین سرد می خورم وبر دل خاک فرو می روم؟کاش در بالای ابرها،قصری در انتظارم باشد هر چند در آن دیار ،زیر پاها سست تر از تار موست، اما آموخته ام در همه حال بالاخص مواقع سخت نگاهم به آسمان دوخته باشد. پس باریکی و سستی زیر پایم را نخواهم دید.

خدایا حبل الله هایت کجایندتا با دستگیری آنها از ریسمانهی زمینی فارغ شوم.  

نظرات 4 + ارسال نظر
سرباز یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

با اینکه قبلا هم خونده بودی برام، باز تازگی و زیبایی داشت برام.
قشنگ مینویسی...

ممنون

گندم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

ممنون

دل نوشته دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

وبلاگتون قشنگه
همچنین متن زیباتون که چه قشنگ جمله بندی شده و زیبا

ممنون سر زدی

گل بارون پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

وخدا سر پناهی است در این بی سرو سامانیها

ممنون که خوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد