پاورقی
پاورقی

پاورقی

دنیای زیبا

وقتی خوب نگاه می کنم دنیا رو متفاوت از گذشته می بینم. چقدر دور و اطرافمون آدمهای با صفا و مهربون و منحصر به فرد و با ارزش وجود دارند که دنیای مارو زیبا و زیباتر می کنند. و اینقدر دست یافتنی اند که یادمون می ره اونها رو ببینیم و خوبی و پشتیبانیشون برامون عادی می شه، و مشکلات کوچک و روزمرگی ما رو از وجود این عزیزان غافل می کنه. کسائی مثل مادر،پدر، همسر، فرزند،برادر،خواهر، نزدیکان و اقوام نسبی و سببی، دوستان با مرام،همکارارن با عشق و وفا،همسایه های خوب و هموطنان خون گرم و.....که دنیا زیبای مارو خلق کردن و همشون یه سرمایه ای هستند که وقتی بهشون نیاز داریم، دستاشونو پشتمون احساس می کنیم.

خیلی متاسفم برای کسائی که این نعمات را ندارند یا ناقص دارند، ولی دامنه عشق ورزیدن به دیگران می شه خیلی  خیلی وسیع بشه و همه انسانهای دنیای خاکی رو توش جا بده. حالا که اینطور می نگرم دنیا رو خیلی زیبا و دوست داشتنی مبینم.

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

خیلی دوست دارم
ترسیدم فردا دیر باشه

سرباز جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

به قول این یارو توی فیلم ساختمون پزشکان، بعضی آدما حکم همون عینکی رو دارن که به چشم زده میشه. حتی توی حموم هم که میری یادت میره درش بیاری. چون باهاش زندگی میکنی و همین با هم بودن، باعث میشه نبینیشون...

گل بارون شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.golbarooni.blogsky.com

آری آغاز راه دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست من به پایان نمی اندیشم که همین دوست داشتن زیباست

گندم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

قالب جدید مبارک
چقده شادم هست

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد