پاورقی
پاورقی

پاورقی

یا فاطمه(س)

همیشه یه سوالی تو ذهنم بود که مگه خانم فاطمه زهرا چه کرد که سیده زنان عالم و بهش نسبت می دن مگه کجای تاریخ و عوض کرد یا چه تاثیری بر جریده عالم گذاشت و زنانی که نقش مهم در تاریخ سازی و علم داشتن کم نیست و ارجحیت ایشان نسبت به سایرین چه بود. ولی حالا که مداقه بیشتری کردم فکر میکنم ذهنم را در مسیر اشتباهی هدایت می کردم و خانم فاطمه با عمر کم تاثیر و سهم شگرفی در عالم و آینده بشریت داره و منجیان عالم و حبل الله از نسل و ذریه ایشان بودند که قطعا عظمت و پاکی ایشان در شخصیت سازی فرزندان بسیار موثر بوده است. ایشان دختر نبی خدا، همسر ولی خدا،مادر اوصیای خدا بودند که هر کدام به خودی خود افتخاری شگرف برای ایشان به حساب می آید.پس ایشان به واسطه راه حقیقتی که یافته و برگزیده در چند سال کوتاه خورشیدی، فرزندانی از این خاندان پرورش و متولد شده که مقد است عالم وعالمیان را اصلاح کند. با اینکه نمی شود نقش برجسته سایر زنان خود ساخته رو در طول تاریخ مخدوش کرد ولی قدر یقین منزلت و نقش والای سیده نساء العالمین مناسب و در شان این بانوی مکرمه است.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت النبوه

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

امروز یه نفر بهم گفت اسم بچه های فاطمه چی بود بعد همین طور که داشت میشمرد خودش جواب داد حسن حسین مهدی..!!!!
وقتی قیافه متعجب منو دیدی فهمید اشتباه کرده و بقیه داستان که بهش توضیح دادم حضرت مهدی پسر خانم فاطمه نیست این یه نفر که میگم قریب به چهل سال از خدا عمر گرفته ها!!!
منظور این که هستن کسایی که هیچی در این رابطه ها نمیدونن...
مرسی برای پست قشنگ

بعضی ها خیلی اطلاعات ندارن ولی کم اشتباه می کنم نمی دونم اینها چطور از اولش می دونن راه درست کدومه .قدر کسایی که کم می دونن و اشتباهاشون کمه و خوبیشون زیاده رو باید دونست

سرباز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

آدرس نو مبارک

زندگی بهتر از تنهائیه نفس تازه به مندمید واحیا شدم

گل بارون دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

مادر غریبم....
دیشب از داغ شما فال گرفتم آمد:
دوش می آمدورخساره...
نگویم بهتر

جالب بود کاش شعر را کامل می نوشتی بیشتر بهره می بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد