پاورقی
پاورقی

پاورقی

القائات

زندگیم روند sin داره همش بعد از کش و قوسهای فراوون می رسم سر جای اولم ولی زمانو باختم و اندوخته هامو دانشم بیشتر نمی شه.ناراحت نیستم که قبول کنم اشتباه می کردم و عذر خواهی کنم ولی می ترسم نکنه قرار تا آخر فرصت هام اشتباه کنم و نفهمیده و دست خالی برم.اکثر مردم ذهنشون رو به چالش نمی ندازن و به آنچه در خوردشون رفته اعتماد می کنن و برخی هم وقتی با چالش ها و سوالات مواجهه می شن یه جور باهاش کنار می آن و یا اصلا از اون اعتقاد دست بر می دارن و بعضی ها هم نه جرات دست برداری از عقاید را دارن نه معتقد واقعی حساب می شن. میترسم معتقد به اعتقادات دیگران باشم که به من القا کردن و من عمری فکر می کردم حق جویم و دنبال حقیقت در حالی که زیر لوای کسای دیگه بودم و هیچ از خودم نداشتم و بازم بازی خورده باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ق.ظ

عجب دگیری هستش

سرباز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

آره. این درگیریا ذهن آدمو پر میکنه و زندگی رو خیلی سخت میکنه. امیدوارم به یقین برسی و مطمئنا که میرسی

گل بارون شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

خداپشتته امیدوارم زودتربه یقین برسی که آروم بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد