پاورقی
پاورقی

پاورقی

چقد دورم از تو که بهم نزدیکی

دوست عجیبی هستی و رفتارهای غریبی داری!!!

من ازت غافلمو هراز گاهی سری به خونه دلم می زنمو برای خونه تکونی عیدی ،بهاری ... شاید موفق به دیدنت بشم ولی تو اوج دوریم همیشه کنارم در نزدیکترین فاصله حتی در نفسها ،خنده هام،گریه هام و غصه هام بودی ،نه کنارم نبودی بکله خود نفسم بودی.

یه چیزای و خودت بهم دادی بعدش با قیمت گزاف ازم خریدی!!!یه موقع های هم بدون اینکه بفهمم دستمو گرفتی یا خیری بهم رسوندی و خیلی موقع ها جونمو نجات دادی ،هیچوقت هم منتظر تشکرم نبودی!!!

وقتی دلم از همه عالم حتی خودت گرفته بودو چشمامو بسته بودمو هر اراجیفی که به زبونم میامد به تو و همه عالم می گفتم ولی تو چه مهربانانه شنونده خوبی بودی و با انکه تمام موجودیتم در کف اختیار و اراده تو بود، بزگوارانه آررامشم بخشیدی!!!

با آنکه هزاران بار قولهایم را زیر پا گذاشتمو عهدهامو فراموش کردم و با بی شرمی در خونتو زدم،بازم رو ازم نگرفتی و صمیمانه تر در آغوشم کشیدی و خم به ابرهات نیاوردی!!!

خدایا فقط می خوام با زبون الکنم بگم واقعا دوستت دارم و داشتم و همه امیدم فقط تویی پس منو به بزرگوایت ببخش و بگذار افتخار دوستی با تو تا گور با من بماند. 

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر گندم یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

دوستی با خدا، تا ابد منم می خوام

اگه لحظه های تنهایی داری یه وقتای باهاش و با تنهاییهاش حال می کنی پس حتما دوستشی

سرباز دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

یه چیزای و خودت بهم دادی بعدش با قیمت گزاف ازم خریدی!!!
خیلی قشنگ گفتی....

معامله با خدا نه به صورت کیلویی کمیتی بلکه کیفیتی خیلی پر سوده

عطر گندم پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

چرا اپ نمی کنی!؟

باشه گلم من متاسفانه بر عکس ضواهر خیلی افسرده و تنهام.بعضی وقتها حوصله خودمم ندارم

عطر گندم پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

تنها!!!؟؟اصلا فقط کافیه اونایی که عمیقا دوستت دارن رو ببینی.ولی اینکه گاهی اوقات شرایط طوریه که ادم خیلی بی حوصله هستش درسته، حق با توئه.
امیدوارم عمر روزهای که بی حوصله هستی خیلی خیلی کوتاه باشه.

اول جواب بالایی و دادم بعد دیدم توهم گیر دادی به بی حوصلگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد