پاورقی
پاورقی

پاورقی

می خواهم خودم تجربه کنم

خیلی ها رو کرسی آدم عاقله نشسته و هی ادای متفکرا رو در می آورن و با نگاه عاقل اندر سفی حق هیچگونه اشتباه رو به ما نمی دن و فقط بلدن نصیحت کنن. دوست دارم تو اون لحظه بهشون نهیب زده ،بگم کمی شنونه خوب باش بجای معلم بودن و بزار من هم تجربه بکنم اون درکاتی رو که تو می گی، شاید برای ما وکاممون خوش بیافته.یا شاید من بعد از تحقیق نظری متفاوت از تو داشته باشم،پس ازت می خوام مرا و نظراتم را به رسمیت بشمار حتی اگر با آنها مخالفی !

نظرات 3 + ارسال نظر
عطر گندم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

نظر همه محترمه و هیچ کس حق توهین به اعتقادات هم نوعشو نداره حتی اگه باهاش سخت مخالف باشهولی بعضی چیزارو اگه تجربه کنیم ممکنه لازم باشه هزینه های زیادی رو پرداخت کنیم.

اینی که از گذر زمان درس بگیریم کاری هوشمندانه است ولی اینکه فرصت تجربه ندادن واز موضع بالاتر و عاقلتر باما برخورد کردن اشتباه است به نظرم در کل نسل های نو تر در هر عصری بالاتر از و فهیمتر از نسل قبلی است ولی قدیمی تر ها اونو نمی پذیرن در حالی که جهان به سمت تکامل می ره نه زوال

سرباز سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

oh oh oh....in az bala niga kardan pedare adamo dar miare. khoob gofti...

نیلوفرانه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

موافقم جدامتنفرم ازآدمهایی که ادا درمیارن بدتراز اینا اونایی هستن که عالم بی عملن ای ی ی ی

خدا کنه منظورت من نباشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد