پاورقی
پاورقی

پاورقی

تویی که دوستم داری

خیلی جالبه،نمی دونم چرا روزگار کاری با من کرده که ناخواسته اینقدر کسایی رو که بی هیچ چشمداشتی  دوستمان دارند رو اذیت می کنیم.متاسفام از این که شما عاشق چون منی شدید، و من لایق این عشق نبودم و پیاپی شمارا از خودم رنجوندم. فقط می تونم بگم کسی که برامون مهم نیست مارو نمی تونه ناراحت کنه و ما در قبالش چندان مسئولیتی نداریم وانتظاری هم از اونها نخواهیم داشت. ولی قطعا یکجور عشقی میان ما بود که رنجشی حاصل شد.چون اصطکاک بین دو چیزی به وجود می آد که با هم در حال تماس هستند  و مابین اونها حرکتی جاریست. پس اگه در درون دلت هنوز نسبت به من محبتی است به خاطر لحظات زیبایمون منرا بازهم عاشقانه دوست بدار رفیق.

نظرات 3 + ارسال نظر
عطر گندم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

عاشقتم

عاشق دوست داشتن دیگران و معشوق بودن هستم من هم همینطور

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

حرف قشنگیه. اینکه تا کسی برامون مهم نباشه از دستش ناراحت نمیشیم. به قول پل استر، نمیشود از چیزی متنفر بود مگر اینکه قسمتی از ما آنرا دوست داشته باشد.

به میزان عمق دوستی انتظار وجود داره.کاش میشد دیگران را بی انتظار دوست داشت

سرباز شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com/

اسممو یادم رفته بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد