پاورقی
پاورقی

پاورقی

یادش بخیر ،صفای دنیای کودکیمون




زندگی یه جور سرگرمی و بازی و مشغولیات کودکانه است.شاید اینطور که ما فک می کنیم که همه چیز باید قائده داشته باشه نیست و یه قوانینی طبیعی و کاملا علمی حوادث و وقایع رو می سازن و ما جهان سومی ها، دست صد نسل قبل و بعد و توش دخیل می کنیم هزار تا دلیل بی ربط که دور از ذهنه براش می سازیم.

به نظرم دنیا اینقدر که ما فک می کنیم پیچیدگی نداره و مشکلات ما هم مسایل ساده بشری ایست و گره های این مشکلات همه مون قوائد ساده ایست که نسل هاست بشر فهمیده و بارها فراموش کرده.

باید به دنیای ساده گذشته و صفا و صمیمیت  و محبت چند صباح گذشته برگشت و دنبال حل مسایلمون ،تو آسمون هفتم و معادلات ریاضی خفن نگردیم.

باید فقط بخواهیم بازم خوب باشیم و اخلاق معمولی مورد پذیرش همه اذهان و افکار رو احیا کنیم. مسایل فوق العاده ساده وحیاتی که تاثیر شگرفی تو سعادتمون دارن.

نظرات 3 + ارسال نظر
گل بارون دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

کاملا باهات موافقم بجاى اینکه براى مشکلات راه حلهاى عجیب وغریب بدیم باسادگى اوناروحل کنیم تاکمتر دچار مشغله فکرى بشیم

ممنون که بهم سر می زنی

سراب بیابان دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://sarab-biaban.blogsky.com/http:/

خولقیات.....ساده ؛ صفا ؛ صمیمیت ؛مهربونی ؛و....کاش میشد اونجوری زندگی کرد .دیگه هیچ مشکلی پیش نمی مد که دنبال راه حل باشیم.

سادگی رسم عرفای پیچیده و پیچیدگی رسم افراد ساده لو است

سرباز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

من به نظرم خیلی از مشکلاتی که ما با مردم پیدا میکنیم به خاطر فراموش کردن مهربونیه. مهربونیه کلیدیه که همه مشکلات رو باز میکنه (مثل کلید آقا روحانی)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد