پاورقی
پاورقی

پاورقی

استغفار

فک می کردم بزرگ شم یکی از پهلوونهای شهرم می شم و همه بهم افتخار می کنن و دوست دارن تو جمع ما باشن ویا مارو تو جمعشون راه بدن. دفتر - دستکی ، برو- بیائی ، هم مرامیهای باحال برای خودمون دست و پا می کنم و سوپر من قابلی که منجی آدمهاست می شم. ولی نمی دونم چرا حالا که بزرگ شدم ،با آنکه می دونیم چه کاری خوبه وچه کاری بد و چه راهی،راه سعادت و چه راهی، راه شقاوت اصلا دنبال این نیستم که طوری باشم که حداقل خودم به خودم افتخار کنم.

نمی دونم چی به سرم آومده توی این گذر زندگی که به راحتی دست نیازمند واقعی رو کنار می زنم و رومو از حاجتمند می گیرم در حالی که می تونستم حاجتشو بدم.

وای خدایا چه بر سرم اومد وچه طور ادعای انسان بودن کنم.شرمنده ام!!!

شرمنده ام که وقتی سواره شدم زود پیاده را فراموش کردم. و وقتی بی نیازم ساختی غرور سر تا پایم را فرا گرفت و وهم مرا لبریز کرد که شاید برای خودم پوخی شدم.

خدایا مرا این دفعه هم مورد عفو خودت قرار ده  کمکم کن که به ظرفیت بالاتری دست پیدا کنم و از لحاظ معنوی و روحی هم غنی بشم.

نظرات 7 + ارسال نظر
گروه اینترنتی آلفا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ http://hadieh.mihanblog.com

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com

گل بارون دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ

شیطون دشمن قسم خورده انسانهاست همیشه درکمینشون نشسته تا از راه بدرشون کنه. شایدم واقعا غرور بوده.ولى در رحمت خدا بروى بنده هاش همیشه بازه.آ خه خودش گفته:صدباراگر توبه شکستى باز آ ى.

اگه رحمتش نبود حس بد ما هم شکل نمی گرفت حتما شامل مرحمت حضرت حق شدیم

دل نوشته دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام سروش زندگی

روزگاره دیگه
بیشتر این جماعت به فکر خودشونن

ولی اونایی که تنها به فکر خوشون نباشن و به فکر دیگران هم باشن اگر یه بار کوتاهی کنن احساس شرمندگی می کنن

حس بد ولی خوبیه

فقط نباید ساده از این حس بگذرین چووون اگر ساده بگذرین دیگه جزً بیشتر جماعت می شین و احساس شرمندگی نمی کنین

ممنون دوست خوبم نکته حرف شما را آویزه گوش می کنم.
بعضی بی اخلاقی ها یکبارشم برای انسان شرمندگی داره.

سراب بیابان دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

ولی من همیشه دیدم که دست به کمکت زیاده شکست نفسی می کنی .
امیدوارم خدا هم شما هم ما رو از نظر روحی و معنوی غنی کنه انشاا.....

فقط خودم واقعا می دونم چی هستم گلم اینطور شما می گید نیست.
ممنون که سر زدی

touska دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

الهی فدات شم تو الانم پهلوان فامیلی هرکی گیرمیکنه میادسراغت ..تو پشت همه مایی وامیداول وآخرمایی..اگه یه موقعهایی هم کاری نکردی نشد نه که نخوای...من همیشه ی همیشه اگه مشکلی واسم پیش بیاد رو تو حساب میکنم عسلم

برای دیگران چون کوه بودن ولی در گوشه ای آرام شکستن.....
ممن.ن گلم

علیرضا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://aloonak14.blogsky.com

به نظرتون همه آدما با گذر زمان و بالا رفتن سن به این نوع بی انگیزگی دچار نمیشن؟راه حل فرار ازش چیه؟

سلام آلونک جان
چرا درست می گی گذر زمان مخصوصا تو جامعه های مثل ما نسل در نسل آدمها رو بدهکار قدرت برتر مثل کائنات یا خدا می دونن و تقریبا همه بعد از یه ذره ازازد اندیشی و عقلانی و علمی دیدن دنیا احساس بی بهشون دست می ده و از ترسشون هم که شده یه رجعت به مقدسات و دارن.
من خیلی موقع ها وقتی از چیزی هم لذت زیادی می برم نا خوداگاه حس بدی بهم دست می ده که شاید روزگار از خنده ما بدش می آد احتمالا این بی انگیزگی ها ریشه در فرهنگ پیشینیان ما دارد.
خوشحالم که سر زدی

سرباز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

از لحاظ روحی و معنوی قوی شدن بهترین داییه که میتون یدر حق خودت و بقیه بکنی.
ما که هر وقت به کمکت احتیاج داشتیم، قبل از اینکه بگیم تو رو حاضر دیدیم برای کمک عزیزم.
امیدوارم خدا همیشه تو رو برامون نگه داره. لازم نیست واسه همه دنیا منجی باشی. واسه ما منجی و دوست هستی و همه دنیای مایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد