پاورقی
پاورقی

پاورقی

شعر از پروین اعتصامی


یکی از شعرهای ناب پروین براتون آوردم که همای مستان به زیبائی تمام اونو با صدای گرمش اجرا کرده



محتسب مستی به ره دیدو گریبانش گرفت
مست گفت ای دوست این پیراهن است افسار نیست


گفت مستی زان سبب افتان و خیزان میروی
گفت جرم راه رفتن نیست ره هموار نیست


گفت می باید تو را تاخانه قاضی برم
گفت رو صبح آی قاضی نیمه شب بیدار نیست


گفت تا داروغه راگوییم در مسجد بخواب
گفت مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست 


گفت دیناری بده پنهانو خود را وا رهان
گفت کار شرع کار درهمو دینار نیست


گفت آگه نیستی کز سردر افتادت کلاه
گفت در سر عقل باید بیکلاهی عار نیست 


گفت باید حد زند هشیارمردم مست را
گفت هشیاری بیار اینجاکسی هشیار نیست
نظرات 2 + ارسال نظر
خرید اینترنتی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

سرباز پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

واقعا بعضی وقتا حس میکنم اینجا کسی هشیار نیست...

آره هوشیار کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد