پاورقی
پاورقی

پاورقی

آهنگ شطرنج داریوش

این شعر و آهنگ مورد علاقه منه شاید برای شما هم مفهوم خوبی رو تداعی کنه


از پس پرده نگاه کن ، مثله شطرنجه زمونه

هرکسی مثله یه مهره توی این بازی می مونه
یکی مثله ما پیاده ، یکی صد ساله سواره
یه نفر خونه به دوشه ، یکی دو تا قلعه داره
یه طرف همه سیاه و یه طرف همه سفیدن
رو به روی هم یه عمره ما رو دارن بازی می دن

اونا که اوله بازی توی خونه ی تو و من
پیش پای اسب دشمن ، اون همه سرباز رو چیدن
ببین امروزم تو بازی میونه شاه و وزیرن
هنوزم بدون حرکت پشت ما سنگر می گیرن

تاج و تخت شاه دیروز ، در قلعه شون نمی شه
به خیالشون که این تاج سرشونه تا همیشه
یادشون رفته که اون شاه که به صد مهره نمی باخت
تاج و از سرش تو میدون لشگر پیاده انداخت

اونکه ما رو بازی می ده ، اونه که مهره رو چیده

اونکه نه شاهه ، نه سرباز
نه سیاهه ، نه سفیده
از پس پرده نگاه کن

نظرات 7 + ارسال نظر
touska سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

شعرهای بامفهومی بود
تو بلاخره سروش زندگی هستی یا سروش تنهایی؟

نوید زندگی مگه چی شده

سرباز سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

شاهکار داریوشه این شعر..
توسکا راست میگه. تو که سروش زندگی شده بودی...

گل بارون سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

چرا انقد اسم عوض میکنی

خیلی از داریوش خوشم نمیاد ولی این آهنگشو پسندیدم

اسم؟

گندم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

وای یعنی عاشق این اهنگم

دیدی چه باحاله

خرید اینترنتی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

iman جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو با اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

همیار بلاگ اسکای جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز

اگر مایل به فعال و استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای هستید با ما همراه باشید.
نظرسنجی، ابر برچسب ها، لایک مطالب، نمایش نظرات در ادامه مطالب، امتیاز دهی به نظرات و ...
سفارش تغییر و ویرایش قالب های بلاگ اسکای نیز پذیرفته می شود.
منتظر حضورتان هستیم.

همیار بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد