پاورقی
پاورقی

پاورقی

فرصتی دوباره



فک می کردم با این مریضی همه چیز داره تموم می شه. همه چیز و همه آرزوها،برنامه های نا تمام که همش به فردا واگذارشون می کردم.همش ذهنم درگیر این مسئله بود که واقعا به همین سادگی همه چیز تموم می شه و امیدهام، نامید می شن.یاد روزهائی افتادم که به آقا گفتم دکترها گفتن شیش ماه دیگه فرصت داری اون موقع فک کردم ،دارم امید می دم که هنوز فرصت داری و چقدر ساده لوحانه بود و این حرفم بوی خامی می داد. چون اصلا مهم نیست چقدر زمان داریم!

 باور مهلت محدود و انتها پذیر امید هارو می گیره.اگه دکترها به ما قطعی بگن 50سال دیگه فلان روز می میریم،دیوونه می شیم. در حالی که زمونه وروزگار با ما معاهده ای امضا نکرده.

ولی همین چند روز خیلی حالات عجیب و شرایط متفاوتی رو برام به تصویر کشوند و تاثیر زیادی در  رفتارها، تعلقات ، بی وفائی و بی اهمیتی دنیا و نگرانی از کارهای زمین مانده و کم رنگ شدن  مسائل مهم و پر رنگ شدن نادیده ها و دغدغه هایم داشت. بهم چیزهائی رو القا کرد که گمون نکنم هیچگاه از یادم بره.

 کاش همش اون حال وهوا درونم بمونه. خدا رو شکر می کنم که حالا که فرصت هست فهمیدم برای آدمی که به ته خط می رسه چه چیزهائی اهمیت داره.

هر چند یه بار خواب شفاف و صاف و مرگ تشیح جنازه خودمو دیده بودم. ولی فک می کردم با خوابم رابطه برقرار کردم، در حالی که رویا هیچ وقت احساس قوی حقیقتو به ما نمی ده.

خدایا کمکم کن وقتی اجل ما رو می خوانه کار زمین مانده وحسرت و تاسف راه گلو و نفس مونو نگیره و از حس ناراحتی و بازندگی دق نکنیم.خدایا کمکم کن آماده مقدرات بشم قبل از نزول تقدیرات ومبادا غافل گیر بشیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام عمو سروش
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز ‌ ‌‌

سرباز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

کدوم مریضی؟

ای بابا...

ممنون واز توجهاتت

سراب بیابان دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http:///sarab-biaban.blogsky.com/http:/

بعضی اوقات چیزایی باعث تلنگر میشه ؛باید قدر لحظه ها رو بدونیم چون معلوم نیست چقدر فرصت داریم.

ممنون خوشگلی از شماست

سراب بیابان دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http:///sarab-biaban.blogsky.com/http:/

راستی مبارک قالب جدیدت قشنگه من از این بیشتر خوشم آمد

گل بارون دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

ول اینکه قالب نو مبارک دوم اینکه همیشه ازخدا برات سلامتی و دل شاد آ رزو میکنم سوم اینکه ما آ دما عادت کردیم تا یه تلنگری بهمون زده نشه به خودمون نمیایم ولی خداروشکر تلنگری که بهت خورد باعث شد که چیزاى خوبیو بفهمی واینکه ما هممون دلمون برای هم میتپه

خدا نسبت به همه مهربان است مخصوصا گنه کاران و نباید فک کرد کمه ما واعمال پر از ریای ما خدارو مدیون کرده. معمولا آدمهای به ظاهر متدین فک می کنن مورد قبول خدایند و ما بقی جهنمی و مورد قهر خدا

سپید دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

...کسانى که بعداز ایمانشان به خداکافرشدند,انهایى که سینه خودرابراى پذیرش کفرگشودندغضب خدابرانهاست.این بخطران است که زندگى پست دنیارابراخرت ترجیح دادند.انهابراثر فزونى گناهخدابردلهاىشان مهرنهادبه همین دلیل نمیفهمندوغافلان واقعى همانهایند. اماپروردگارتونسبت به کسانى که بعدازفریب "ایمان اوردن",هجرت کردن"جهادنمودن" و "استقامت ورزیدن" امرزنده ومهربان است.

touska دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

ای بابا دیدی هیچکی منودوس نداره وهیچی بهم نمیگه!!اونجاچه خبره؟من آخرین نفرم که میفهمم؟هرچی بودظاهرابه خیرگذشت.ایشاا...صدساله شی

فقط محرم اسرار گل بارون می دونست الحمد ا... به خیر گذشت گمونم

گندم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

کدوم مریضی؟
ایشالا وجود مهربون و نازنینت سالها کنار ما باشه عزیزم
قالب جدیدت هم خیلی قشنگتر از قبلیه

ممنون ممنون ممنون

touska دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

اینکه آدم آمادگی مردن رونداره خیلی به کارهای ناتمومش ربطی نداره.صرف تصورمرگ ونبودن تودنیاوحشتناکه حالا توشه نداشتن...گناها...حقایی که به گردنمونه...و...بماند
درضمن عکست هم خیلی وحشتناک بودماروترسوند.

باورم نمی شه تو از چیزی بترسی.جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد