پاورقی
پاورقی

پاورقی

دیدنی ها ی رهگذران

یکی از سرگرمی ها و تفریحات قدیمی من، نشستن بر سر گذر شلوغ و دیدن و زیر نظر گرفتن رفتار، عمل،حرفها،شوخی،حالات....مردمیه که بدون توجه دارن گذر میکنن و من با رصد این کنشها و واکنشها سعی می کنم احساسات،و معضلات و مشکلات و شادی های اونها رو حدث بزنم.

تو این حدثها خیلی چیزها دستگیرم می شه و این کار منو با آدمهای اطرافم،پیوند می ده و حس خندیدن با خنده دیگران و گریستن با گریه دیگران و همدردی با دیگرانو تو من تقویت می کنه.

یه دفعه که به خودم می آم می بینم شدم تماشا گر زندگی بقیه و دارم تو عمق انزوای خودم غرق می شم و با اینکه سعی می کردم بقیه رو ببینم ،دیدن خودمو یادم رفته بود.


نظرات 4 + ارسال نظر
نگاه خیس دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ق.ظ

لحظه ای که داشتم این متن رو میخوندم خودم رو جای تو گذاشتم لذت بردم احساس قشنگی بود

ممنون که اومدی و همفکری کردی

سرباز دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

پس یه جورایی غرق در افکار دیگرون میشی...

متاسفانه به جای شادی و نشاط در چهره مردم ،غم و به جای امید بی تفاوتی موج می زنه

گندم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

خوشم نمیاد وقت کسی زیر نظرم میگره
احساس میکنم از خودم بودن دور میشم

منظورم مردمای کوچه بازار که دیگه شاد نیستن بود.یکی خندهاشونو دزدید

گل بارون دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

جالب بود ایکاش میشد بجای حدس در مورد آدمها درونشونو هم دیداونوقت شاید دیگه در موردشون حدس نمی زدیم

دیدن من از جنس تجسس نیستا از جنس همدردیه. دوست دارم هموطنام بخندن و شاد باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد