پاورقی
پاورقی

پاورقی

درد دل

خیلی موقع ها اونقدر حرف تو ذهنمون هست که نمی دونیم از کجا شروع کنیم بخاطر همین ساکت می مونیم و وقتی تعادل نسبی و درد دل کمتری داریم پرحرفتر می شیم.

فک کنم اگه هر وقت آدم کم حرفی سر راهم قرار گرفت که حوصله حرف زدن نداشت رو بتونم به حرف بکشونم چیزهای زیادی رو دستگیر خودمو و اون می کنه.

همیشه دلهای شکسته با ارزشتره وحرفای مهمی برای گفتن داره!!!!

کاش مردها هم می تونستن مثل زنها گریه کنن و با دیگران راحت درد دل کنن بهشون اعتماد کنن!

مرداد وقتی ناراحتند فقط داد و بی داد می کنن که همین اونها رو از بقیه دور تر می کنه و شرایط و سختر. کاش می شد این هنرهای با ارزش رو از زنها  یاد گرفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
گل بارون یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

گاهی وقتا انقدر درد دل داریم که دل درد میگیریم ولی نمیفهمیم که باید حرف بزنیم تا تخلیه بشیم گریه کنیم تا آروم بگیریم شاید فکر میکنیم کسی درحدو اندازه ما نیست که باهاش درد دل کنیم .ولی من میتونم برات یه گوش خوب باشم فقط حرفاتو بشنوم بدون اینکه در موردت قضاوت کنم

می دونم بارها اینو بهم ثابت کردی .ممنون

گندم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

مرد برای حضم دلتنگیاش گریه نمیکنه قدم میزنه....
و این خیلی بده
کاشکی نزدیک شدن بهتون اسون تر بود

بعضی موقع ها احساس می کنم خودم هم از خودم دورمو نمی زارم به خودم نزدیک بشم.نمی دونم چرا مرد غمگین تار می تنه دور خودش

گندم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

اجازه هست قسمتی از متنت رو با ذکر منبع بزارم تو وبلاگم؟
اخه وصف حاله برام

خواهش می کنم اگه به دردت می خوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد