پاورقی
پاورقی

پاورقی

حادثه

آیا حادثه ما را می سازد یا ما حادثه سازیم

همیشه می خواستم لگام زندگیمو خودم به دست بگیرمو مرکب زمونه رو به اراده خودم بر مهد زمین به حرکت در آورم.ولی در هر لحظه و حالات روحی و روانی و شرایط ،نوع خاصی از اندیشه، تفکر و اعتقاد بر من مستولی شد و با تغییرشرایط ،من به کلی تغییر کردمو آدم عوضی قبلی خودم شدم که هیچگاه فکر نمی کردم آن شوم. 

چندین مرحله تو زندگیم تغییرات شگرف در بنیان مرسوس افکار و تقدساتم شکل گرفت، و حال هم اینی هستم که بر این سیاهه نقش بسته، و من هنوز نفهمیدم که من بودم  که حادثه ها رو خلق کرده یا این حادثه ها بودند که مرا آفریده اند.

و نفهمیدم که من به سمت تو می آیم یا تو مرا می کشانی، و وقتی دور شدم خودم رفتم یا تو راندیم، ویا آن کردم که لایق ماندن نبودم.

 کاش حادثه ها مرا به نا کجا آبادی ها نمی برد ،و کاش جائی کشیده می شدیم که از آنجا هستیم و لایق آن خلق شدیم. کاش همچون کوه البرز از کوران حوادث دون، می جستیم و همچون پر با وزش رحمتت به آنجائی می رفتیم که تو می خواهی!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

میدونی چیه
فکر میکنم هر چی اتفاق افتاده و قرار بیافته
لااقل میتونی سرتو بالا بگیری و بگی پشت هر کاری که کردم یه عقیده بوده و پشت هر عقیده ای که داشتم فکر.
خیلی بهتر از پیشرو بی چون و چرای مکتبی بودنه.

همفکری و جواب خوب و پخته ایی هر روز بیا

سرباز پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

اره....به نکته خوبی اشاره کردی.
واقعا آدم نمیدونه خالق شرایطه یا مخلوق اون...

ممنون اومدی

touska پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

همه ما تصمیم می گیریم اما در نهایت این تصمیم هاهستند ما را می سازند.

تقدیر دائما از من سبقت می گیره

گل بارون جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

کاش وقتی حادثه پیش میاد تصمیمی نگیریم که بهدا پشیمون بشیم ولی این ما هستیم که با تصمیماتمون حادثه رو می سازیم

ولی من خیلی موقع ها نخواستم و شد و خواستم و نشد

ali دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://mano-in.blogsky.com/

زیبا
زیبا
زیبا
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

مطالب ماقبل مارو بخون شاید خوشت بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد