پاورقی
پاورقی

پاورقی

امروز فردایست که دیروز نگرانش بودیم!

خدارو شکر می کنم ،چون وقتی به گذشته نظری می اندازم می بینم، اونی شدم که همش تصور می کردم و دوست داشتم باشم،ولی از خودم گلگی می کنم که چرا اینقدر محدود و سطحی نگر و احساسی از دنیا طلب کردم.  در حالی که روزگار حداقل برای تصوراتم از من هزینه نمی گرفت ولی من خسیسانه آرزو کردم.

از شما  می خوام قدر خودتونو بدنین و بدونین قطعا فردا اونی می شید که امروز تصور می کنید، پس اول با دقت فکر کن به چقدر و چی راضی می شوید، بعد آینده را با تصورتان بسازید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ع. عطر گندم پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://atregandom.blogsky.com

باید مواظب ارزو هامون باشیم،شاید روزی براورده بشن

آینده زود گذشته می شه و خیلی زود دیر می شه

سرباز جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

مخصوصا چیزای بدی که یه وقنایی به ذهنمون میرسه درباره خودممون، بیشتر برآورده میشن....

آدم نا خواسته بدهارو جذب می کنه و نا غافل زیر پامون خالی می شه

نیلوفرانه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

خیلی خوشحالم که اونی شدی که میخواستی هوای منم داشته باش

نیلوفرانه چه اسم قشنگی به سلیقت تبریک می گم.
من از آنچه شدم خیلی راضی نیستم ولی از آنچه که دارم البته نه به واسطه لیاقت بلکه لطف خدا بسیار خرسندم. ممنون که سری به ما زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد